Jag har utvecklat ett icke data behov!!!

Skönt men lite jobbigt eftersom att kontakten med omvärlden hålls på datorn! Men jag har faktiskt inte hunnit att vara inne. för jobbar jag inte sent så tränar jag och efter det är det traditon att kolla på idol! Så det hinns faktiskt inte med att sitta vid datorn.
Idag har jag och ida vart på ett danspass, ännu en gång har jag insett att jag inte har någon kordination. Lite synd att de på gymet bestämde sig att filma och fota denna gången!!!!!!! Ida var duktig och klagade på att hon inte kunde ETT steg. Jag stod som ett fån och skrattade åt mig själv eftersom att jag, utan att överdriva, inte lärde mig mer en max 3 steg. Vilka jag aldrig lyckades att sätta in i samma omgång. Speciellt när jag hade fullt sjå att gömma mig från filmkameran. Ida såg lite undrande ut när jag en gång försvann från platsen gämte henne, det var då jag gömde mig bakom en stolpe.... Men jag gav inte upp! Såå nu ska jag kolla på true blood eller gå och lägga mig vet iche vad jag ska göra en men vi får väll se!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0