Godis

Jag sitter i godis landet och det krävs mycket viljekraft att tacka nej till erbjudnade av choklad! + att jag vet att det ligger en kall go chokladkaka i kylskopet som jag fick av ida och amanda! Men neej inte förrens imorgon! okej ida erbjöd mig en fudge innan maten och jag älskar de så ja en fudge men annar så!

Idag har vi vart på ikea och jag köpte en röd fin lampa, i affären lös den vitt med lite rött. I mitt sovrum så lyser det nu porrbelsysning på högsta nivå... Men som sagt jag gillar rött och just nu ser det ut som om jag har röda tapeter. Idag tackade jag även ja (fasten jag bestämt mig för att tacka nej) till jobbet på ikea! Men när hon väl ringde så kunde jag inte säga nej. Kanske bra det. Det som inte var lika bra var att jag bestämde med henne att träfffa henne på ikea klockan 5 när jag kommer dit klockan fem så har hon gått hem för dagen... inte bra. Men men det löser sig säkert.

Imorgon är det jobb och träning som gäller! Sköönt eftersom att det är så sjuukt skönt att flytten är över och heltplötsligt så har man tid till sådant som att träna!

Nej du nu är det dags för mig att göra något viktigt så som att kolla på Real World 22: Cancun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0