Greys anatomy

Sitter just nu och kollar på greys anatomy, väntar dock på att den ska ladda då internet är väldigt segt. Hinner inte att skriva så mycket då i har väääldigt mycket att göra på jobbet så det är imprincip jobb och sova som man hinner med.

Jag upptäckte en kul sak idag när jag var och handlade, makrill i tomatsås på tub!!!! Bästa uppfinningen ever! Jag älskar makrill i tomat sås och det är den perfekta portionslösningen! När jag kom hem från affären och packar upp mina varor inser jag hur mkt fruk och grönt jag äter, 10 av 17 saker är grönsaker eller frukt. Jag har den största fruktskålen själv medans de andra tre delar på en tallrik.

Nej nu ska jag ta och fortsätta att kolla på greys!


Kommentarer
Postat av: nayomi

älska greys :D

2009-10-21 @ 21:26:31
URL: http://nayomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0