bra vs dåliga nyheter

Vi börjar med det dåliga för att göra hela saken lite mer spännande.

1. Vi har mögel i vår lägenhet, i mitt och louise sovrum yey (jag har sovit i möglit sovrum i ca 4 månader nu!)
2. Louise är sjuk antagligen pga möglet och kan inte bo i vår lägenhet
3. Vi åkte buss för 90kr PER person igår!?!??!!?

over to the goodies:

1. Vi ska på lägenhetsvisning idag, den har ventilation!!!!!
2. Louise sover hos sin syster och jag sover skavfötters med ida och amanda ( så kosligt så!)
3. Vi såg på en bio och det var mysigt så det var nästan värt 90:- buss...

Så kortis över vad som händer här.

Just det jag kommer hem på torsdag och säger hej!

snakkes

Kommentarer
Postat av: Mimmie

WEI! DÅ SKA VI SEES :D

2009-10-05 @ 20:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0