vuxenpoeng

Hallååå

vi har inte haft något internet på x antal dagar veckor. Eller jag får väll skylla på det i alla fall. Ligger död på soffan efter en dag med jobb. Men är mycket stolt då jag har samlat på mig vuxenpoeng.

1. jag har inhandlat en sådan där toalett sak som luktar gott till toaletten.
2. gryntvantar!!!
3. Riktiga saltkar!!!!!

Annars händer det inte så mycket här. Vi jobbar och sen kommer vi hem eller så tränar vi. Sen faller vi ihop i soffan och kollar  på one tree hill.

Nu ska det lagas mat och diskmasiknen ska tömmas!


Kommentarer
Postat av: sofie

du suger på att blogga. till och med jag är bättre. sug på den du. puss.

2009-12-04 @ 16:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0