Jag ger mig!

Just nu sitter jag och kollar på "never been kissed" och får fjärliar i magen! Jag är en liten kärleksapa som älskar alla kärleksfilmer! Jag kan lätt erkänna att jag älskar Bridget Jones och känner nästan igen mig ibland! Min favorit film är Notting Hill, just nu kollar jag sönder Twilight... Jag älskar allt med Hugh Grant i.... Jag är ett kärleksfilms freak! Och ärligt talat Never been Kissed är en kärleksfilm från 99, allt är så 90-tal och fortfarande så kan jag inget annat än att älska den! Jag är ett litet prinsses barn som älskar allt med klänningar kärleksfilmer böcker ska innehålla förhållanden och intriger!
Så totalus så är jag en tankspridd-kärleksfilmsälskande-facebooknörd.


Kommentarer
Postat av: karin

BUut i like you anyway=) hi hi hi

Hoppas ni har det bra i Alanya(:

2009-05-25 @ 13:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0