Je Realise

Idag har det vart jobb som har gällt, ingen rolig helg när man jobbar fre lör sön, men nästa vecka är inte mycket bättre då det är tor fre lör sön det är den så kallade mörda helgen. Men sen blir det bättre med arbetet. Igår var det som sagt myskväll med Sofie som gällde, och ikväll blir det säkert lugnt det med är som sagt lite sliten efter helgen. Och för någon dag sedan tog jag mod till mig och frågade Micke om filmen från när vi var i österrike. Hoppas på att jag får den snart, inte för att jag är säker på att jag kommer att kolla på den men att veta att den finns och sen inte ha den känns fel. Men känslan att ha den känns fel det med. Det känns egenltigen dumt att kolla på den nu när man änligen har förstått att hon inte kommer att komma tillbaka, det är ju egentligen bara att strö salt i såren vi får väll se vad som händer.

Imorgon är jag iallfall ledig och då är det övningskörning med farfar som gäller, sen är det dags att plugga teorin på activ... Nej nu är det dags att ta tag i livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0