28/7

Äntligen är det sommar, okej har vart det nu i någon vecka, men det är inte riktigt sommar förrens man har bränt sig och det har jjag gjort idag! wonderful! haha jätte fint är det också, och framför allt så är det så skönt! Idag var det stranden som gällde men först var det körlektion på morgonen... vilken idiot bokar en körlektion klockan 7:30 när man är ledig? jo jag! haha samma gäller imrgon fast då börjar jag jobba så det funkar ändå för man kan plugga teori. Sen på onsdag har jag bestämt att det ska vara fint väder så att jag kan åka till stranden på dagen sen förfesta där samtidgit som vi lyssnar på magnus uggla för att sedan åka till kräm!

Har precis pratat med sofie i 40 minuter, mitt alldelse egna lilla nervvrak! hon är bar för söt ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0