27/7

Tänkte för engång skull lägga in lite bilder från kameran, men hittar inte sladden. Men tanken var bra i allfall. Idag har jag jobbat hela dagen, 4 timmars sömn och svinigt varma hotell rum känndes inte som en särskillt bra kombination. Så Nu ska jag egentligen gå och lägga mig eftersom att jag är så sjukt trött. ´Men sitter här iställlet och skriver saker som ingen egentligen bryr sig och eller läser. Men det är lika kul endå... nejdå jag är inte bitter, bara trött

För någon vecka sen så kollade jag på filmer sen vi var små, bland annat när vi var i thailand. Det var första gången på två år jag såg mamma. Jag var inställd på att jag skulle börja att storlipa men på något sätt känndes det så naturligt att se henne att det inte var konstigt. Jag satt och skrattade, och man känner sig så hemsk när jag säger att jag skrattade men skrattar hellre än att gråta. Man mår så mycket bättre av det. jag förstår inte hur vissa kan börja att gråta genom att bara kolla på filmer osv. jag var sån innan men på något sätt har man blivit så avtrubbad att jag inte känner den kännslan som jag kännde innan.
 
en annan sak jag har tänkte på är att jag inte är rädd för döden utan för sjukdommen som kan leda till den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0