24/7

Yey idag är det min födelsedag!!! så jävla skönt!! Har fått en massa underbara paket och är egentligen för trött för att skriva nu... Började fira tidigt idag dvs klockan 12 på kräm hade underbart roligt. I ett av paketen jag fick så låg det en liten bok med små tänkvärda citat, så därför tänkte jag börja året med några sånna.

"... det finns inget hinder som du inte kan övervinna, ingen utmaning som du inte kan anta, ingen rädsla du inte kan övervinna, oavsett hur omöjligt det ibland kan verka."

" Framtiden hör till dem som tror på allt det vackra i sina drömmar."

"När jag blir gammal kommer jag aldrig att säga 'jag gjorde inte detta' eller 'det ångrar jag'. Jag kommer att säga: ' jag ångrar inte ett dugg. Jag kom, sågs och tog för mig' ". 

från en numera myndig och mogen Emma  

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ellr inte

2008-07-25 @ 19:31:35
Postat av: Fia

JA GRATTIS IGEN ÄLKSLING! OCH JA ASHTON ÄR SNYGG!

2008-07-26 @ 09:18:10
URL: http://fiafolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0