22/7

Igår var det dags för övningskörning med farfar, det börjar faktskt att gå riktigt bra så kanske kommer till och med jag att få mitt körkort!! Sen efter det så åkte jag ut med pappsen och siv till stranden där jag somnade så gott haha typiskt mig jag somnar överallt nu förtiden... Sen åkte jag hem coh lagade mat med fia och emmsen. För att sedan somna på soffan, igen.

Idag är det träning som gäller eftersom att jag skulle gjort det igår men pallade inte så då får jag ta tag i det idag istället. Annars ska jag villa upp mig idag för imorogn 'är det jobb som gäller och sen så ska jag ut och festa!!! eftersoma att jag fylller 18 på torsdag!!! yey

Nej nu ska jag ta och plugga teori

see u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0