20/7-08

Okej jag vet jag är en dålig bloggare, en så kallad periodare. Men den här gången var det som jag skrev i förra inlägget internäts fel eftersom det inte fungerade.

Så igår var det firandet av vår nya 18 åring! Grattis Sofie, en mysig kväll var det i allfall, även om det blev tidigt för vissa pga jobb, men nu äntligen är jag ledig i två dagar, jobbar i och försig på ons men sen är jag ledig lite till så på ons är det kräm som gäller!

Eftersom att jag är hoppandes expert när det gäller att byta ämne så hoppar jag ner någon rad varje gång så det är alltså dags för nytt ämne och det nya ämnet är Projektarbete, emma var precis här och har vart jätte duktig och gjort värsta boken osv!!! Ducktiga lilla Emmi 


nej nu är det läggdags för mig sweeet dreams 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0