06:37

Okej jag borde inte vara uppe nu eftersom att jag har sommarlov och börjar inte att jobba förrens 10:00 men eftersom att jag har körlektion 7:30 så är jag uppe nu... sen borde jag inte heller ha tid till att sitta här och skriva men men... Igår blev jag mega lycklig eftersom att en viss lisa strand ringde till mig!!!!!!! Har inte pratat med henne på ca 6 månader då hon har vart iväg och rest den lilla lyckosten!!! Efter att jag pratat med henne så satte jag mig ner och kollade på samma film som jag kollade på kvällen innan, "a walk to remember" den är så sjukt bra!!! Sen att jag inte sitter och lipar som resten av de som kollar på den är en annan sak men den är sjuuuuk bra och det går inte att förklara varför den bara är det! Så om ca 20 min ska jag åka in till stan och ha körlektion sen måste jag leta upp ett nytt kontant kort, eftersom att min undebara mobli är på lagning och mitt kontant kort fungera bara på 3G mobiler och den mobil som jag har upplåst här hemma inte är det så måste jag köpa ett nytt, denna information fick jag av den mest otrevliga skåning jag någonsin pratat med och jag vet inte någon som kan säga "ha en fortsatt trevlig dag" och egentligen mena "vilket jävla pucko som inte fatttar att man inte kan ha 3G kort i en mobil som inte är 3G" yey det är så roligt jag älskar mitt jobb- personer är någ det värsta som finns om man nu hatar sitt jobb så mycket varför säger man inte upp sig eller i allafall låtsas att man har det roligt?
 jaja nej nu är det dags att ta tag i livet

Kommentarer
Postat av: Emma H

HEEEEEIEIIEIEIEI körviz vet du vad jag har gjort hela dagen? jo jag har planerat vårt projektarbete och skrivit ner en massa ideer och planer! är så sugen på att starta med det nu nu nu!!! saknar dig! puss

2008-07-16 @ 21:25:20
URL: http://lippshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0